Seg uppdatering när Blondie saknas.



Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för denna sega uppdatering, ni ska se att allt blir bättre när Blondie är hemma. Ni har väl inte glömt hennes pågående flirt med Trappkillen?

För min del har det inte blivit så mycket dejtande denna vecka. Utgången i tisdags var underbart rolig, jag hade sms-kontakt med Drömdejtskillen. Men han låg hemma i en förkylning, så vi bestämde att vi ska höras när han är bättre. När torsdagen sedan kom och jag skulle gå till jobbet kändes det så trist med bristen på flirtande att jag tog vägen förbi mitt kaffeställe där jag pratade lite med Kafékillen. Vi bestämde också att jag skulle titta förbi när han slutade någon dag, så jag antar att det är en dejt.

På återseende, på måndag kommer Blondie hem!

/Redhead.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja :D

2008-08-04 @ 14:56:30
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0