Den gamla flamman som är ivägen



Okej, jag träffade ju den där killen. Har ni varit med om att det bara känns rätt från början, innan ni ens känner killen i fråga? Ungefär så. Jag blev bjuden på en fest hos honom, och även om jag försökte att inte hoppas för mycket var det redan försent.

Det skulle kunnat vara perfekt. Att gå på en hemmafest är ett utmärkt tillfälle att "slippa" de traditionella dejterna i form av fika och bio som jag redan fått nog av.

MEN. Självklart fanns Hon där på festen. Den gamla flamman. Hon satt som klistrad på "mitt" ragg hela kvällen, vilket gjorde att jag knappt fick någon chans att lära känna honom vidare.

Och det värsta är att det inte ens kändes som om han var intresserad av henne, utan att han var med henne för att vara snäll. Men det kan ju vara jag som inbillar mig.

Varför kan det aldrig vara enkelt?


/Blondie

Kommentarer
Postat av: sadia

jobbigt men så är det bara ibland, inte mycket man kan göra åt

2008-12-30 @ 12:09:29
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0