En utmärkt anledning att lämna det dåliga bakom sig.



Och så blev det med det. Killen jag berättade om i förra inlägget hörde av sig och bekräftade att det visst fanns något mellan honom och den andra tjejen, och att han skulle satsa på dem.

Det känns faktiskt lite bättre nu när jag vet hur det ligger till och därmed slipper gå runt i den hemska ovissheten. Det värsta just nu är att jag tyckte så mycket om killens vänner som jag träffade på festen. Så härliga människor som jag gärna vill kalla mina kompisar. Kommer jag någonsin få träffa dem igen nu?

Idag är det i alla fall årets sista dag, och med den kommer en utmärkt anledning att lämna gamla trubbel och bekymmer bakom sig.
2009 ska bli ett fint år fullt med killar, och förhoppningsvis är någon av dem en bra en.

/Blondie

Kommentarer
Postat av: Malin

skönt att få en klarhet i saker och ting även om det var lite trist..

2009-01-01 @ 15:27:11
URL: http://selmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0