Er Blondie är tillbaka.



Så var Redhead och Blondie tillbaka i bloggvärlden. Lika mycket singlar som förut - dock mycket, mycket mer förvirrade av alla pojkar som lyckats tränga sig in i vår vardag.

Jag tänkte uppdatera er lite om min höst:

- Minns ni It-guy? Killen jag dejtade hela sommaren lång? Så fort sommaren tog det ju slut, på hans initiativ. Sen dess har han dock mer och mer börjat kontakta mig, han vill ju "så gärna vara kompis med mig". Frågan som cirkulerar i mitt huvud är: varför? Vi var inte kompisar innan, det är ju inte som om vi har något att gå tillbaka till. Ska jag träffa honom?

- Jag träffade en dansande man på klubben i början av hösten som kysste mig som jag aldrig blivit kysst förut. Tyvärr rann det ut i sanden.

- I oktober månad träffade jag 21-åringen som kysste mig galen. Jag ville ha honom, han ville ha mig. Vi fick varandra, sen var det inte lika kul längre.

- Numera lever jag loppan på dansgolvet. Dansar som en galning och kysser pojkar på löpande band och har till och med börjat feströka. Kompisar blir chockade, jag vågar inte erkänna att jag föredrar mitt "galna" liv framför mitt före detta tråkmånsliv. Fast just nu skulle jag helst vilja ha någon att pussa på lite mer regelbundet, någon som jag vet finns där när jag vill ha honom. Jag tror man kallar en sån för en pojkvän, eller i alla fall kk.

Yours,
Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0