Mr. O, blyg eller dryg?



Efter mitt tidigare inlägg om Mr. O i Den klassiska enkvällskärleken känner jag att det finns lite mer att tillägga. Mina vänner, jag presenterar såpan: Det som hände i slutet och efter kvällen.

Vi var i en bubbla, det låter som påhitt och kliché, men det var så det kändes. Vi stod på tunnelbaneperrongen, våra vänner pratade. Och vi ville inte säga hejdå, men vi sa inte heller någonting. Vi tittade. Och log. Och skrattade.

Efter detta har vi haft lite kontakt, men sen när är facebook detsamma som verkligheten. Och känner ni igen er? I situationen att killen inte är densamme på facebook som i verkligheten? Att han helt enkelt inte alltid svarar. Men att det är tvärtemot hur på han tidigare var. Den schizofrene mannen har anlänt. Är han här för att stanna?

Så, mitt dilemma är. Hur kommer det bli när vi ses? Jag kommer spela det kallt. Och om/när han kommer fram så kommer jag retfullt och lekfullt tackla honom. Jag tänker inte låtsas som ingenting. Den här gången ska jag inte kompromissa med mig själv, utan det är dags att låta honom känna på vad han gjort men tydligt visa vad jag vill. HA HONOM!

Stay tuned,
Redhead.


Kommentarer
Postat av: angelica

Vilka kärleksbekymmer ;)

2008-12-17 @ 20:39:06
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0