Mr. Superblyg



Den extremt blyge killen, finns han?

De två senaste dygnen har det hänt mycket i mitt pojkliv. Men vi kan börja med Mr. O, som numer kallas Mr. Superblyg.
Utekvällen i fredags innebar ett nytt möte med denne pojke. Och hoppsansa, han har verkligen en magnetisk kraft på mig! Men han är SÅ blyg. Eller dryg?

Det är inte så att han inte är social och utåt, han bjuder verkligen på sig själv. Men när det kommer det kritan verkar han bli osäker som få och därför ger han mig blandade signaler. Ena stunden svarar han inte på Facebook, den andra står han där på dansgolvet och ler sitt superleende mot mig. Men nu vet jag inte vad som kommer hända. Jag har fortfarande inte hans nummer, och jag står i valet och kvalet om jag ska vara modig och verkligen visa honom vad jag vill. Eller ska jag låta honom ta steget och ta risken att det inte händer?

Vad tycker ni, våga vara supermodig eller satsa på den lite fegare vägen?

/Redhead.



Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

sv: jag tycker du ska satsa om han är blyg kanske han inte vågar och då om du tar steget förstår han och kanske vågar :D

sv: ja vi har hörts lite via sms, men han vill i alla fall träffa mig någon mer gång så det bådar gott, han är nog inte lika blyg som din kille. Men det känns helatiden som om killar överhuvudtaget kanske ska ångra sig. jag skulle gärna träffa honom nu :P

♥ ♥ ♥ ♥

2008-12-21 @ 17:20:13
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

sv: åhh jag vet det är det som är så svårt, jag vill ju inte vänta, haha :D det känns som det enda man vill är att träffa den här killen. Men håller med skulle jag messa hela tiden skulle hon nog tröttna. gillar inte killar att jaga? :P

Vore så bra att veta vad killar tänker.

2008-12-21 @ 18:12:05
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0