28-åringen som inte gav upp

Jag ber om ursäkt för de bildlösa inläggen, men det är inte min dator så jag vill inte spara en massa bilder här.

Imorse, eller OK för en timme sedan, när jag vaknade och satte på mobilen så pep den med sin korta SMS-ton. Glad blev jag och hoppades på ett gulligt sms från Mr. Married. Men vem är det från tror ni? Jo, den uråldriga 28-åringen. Han verkar helt enkelt inte som om han tänker ge upp. Och det gör att jag tycker att han är mer och mer patetisk. Vi pratade i cirkus en halvtimme, på krogen, för två månader sen. Och jag är tio år yngre.

När ska han ge upp?

/Redhead.


Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Ojdå!

2008-07-11 @ 13:26:00
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0