Bryter uppehållslöftet

Utlovade ju ett blogguppehåll här. Men jag har så sjukligt mycket funderingar över "dejterna" i huvudet att jag måste få blogga en smula om det.

Häromkvällen när jag var ute fick jag reda på lite insiderinformation om MG och hur intresset är där. Och det var positivt. Efter hans små diskussioner om hurivida jag är för ung, så verkar han iallafall ha intresset kvar och det gladde mig en massa som ni förstår. Men samtidigt så har jag inte en aning om vad känslorna för Mr. Married betyder. Är de seriösa eller är de bara mysiga som de kan vara för många? Och hur spelar man ut detta utan att vara elak och dölja en massa för någon av dem?

Har ni något svar på dessa frågor?

/Redhead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0