Livstecken fran Blondie

Okej, jag maste skriva snabbt for att inte roja min identitet.

Sitter pa ett internetcafe har runt medelhavet, och gosh vilka snygga killar det produceras har nere. Flirta kan de ocksa. Jag vet att jag egentligen borde vara helt trogen mot Trappkillen eftersom han verkar vara Mr. Perfect, men en liten semesterflirt kan jag val unna mig? Jag ar ju trots allt en av The Citys dejtingveteraner.

Och det kan ju vara din, min och Redheads lilla hemlighet. Ingen annan behover fa veta.

Nattlivet ar i alla fall helt galet. FLera gator agnade endast till festande. Alla ar glada, fulla och flirtiga.

Hoppas ni har det bra hemma i varma sverige!

Blondie

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) det var underbart också :) kram!

2008-07-25 @ 20:48:07
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0