2 minuter kvar, andra planer redan klara!

17:58: Om två minuter är den deadline jag själv satt upp ute. Klockan är 17.58 och dejten har ännu inte hört av sig. Vet inte om han ser det som att vi redan har bestämt, eller som att jag dissade då jag inte svarade på sms:et utan frågor igår. Och jag vet inte heller om jag ska ta frånvaron av kontakt som brist på intresse från hans sida eller som avslappning.
17:59: Nu kommer ni trilla av stolen, klockan 17:59 piper min telefon sina två vanliga sms-pip. Och vem är det ifrån tror ni? Självklart, en minut innan deadline när jag redan har börjat fantisera om hur jag och en vän ska ladda upp (så att jag är fräsch imorgon), då sms:ar han. Fan.

Vilket ska bli mitt nästa steg?

/Redhead.

Kommentarer
Postat av: karro

ohja :D

kram

2008-06-18 @ 18:22:34
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: Clara

go for it!

2008-06-18 @ 18:50:30
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0