Blondies kyssar får bäst i test av italienare



Igår fick jag världens egokick. Jag fick höra det jag nog tror många vill höra någon gång i livet - att jag är sjuhelsike bra på att kyssas. Och det var inte vem som helst som sa det, utan en redigt söt halvitalienare som dessutom var riktigt härlig att prata med. Jackpot?

På något sätt har jag lyckats bli riktigt bakis efter gårdagens utgång trots att jag höll mig till min drickagräns. Efter några koppar kaffe och en halvliter Coca Cola känns det dock lite bättre. Jag har det ändå ganska bra som redan har slutat plugget för dagen, så jag tycker att vi alla sänder en tanke till stackars Redhead som fortfarande pinas av både skola och trötthet/baksmälla. Be strong!

/Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0