Dejt med det förflutna nr. 1

Idag hade jag en dejt med min första allvarliga kärlek. Inte en dejt som i en dejt på tu man hand, utan en helt ospänd dejt som i inte en dejt alls. Den här killen iallafall, är typ ett omöjligt fall. Detta för att han för det första inte alls är min stil, förutom att han är gigantiskt lång, men också för att vi har varit så nära så många gånger men aldrig tagit steget.

Det var iallafall en oväntad dejt, när jag fick reda på detta i förmiddags vände sig min mage och jag ville bara gömma mig under täcket. Jag hade sett fram emot min första lediga dag på länge och tänkt gå runt och vara jätteful. Men icke sa nicke. Jag fick duscha och se till att jag såg representabel ut. Läget var detsamma denna gång. Det är någonting med honom som gör att han kan titta mig i ögonen och det känns som om han ser rätt in i min hjärna. Och han har en läskig egenskap att faktiskt veta vad jag tänker. Men han är inte alls min stil.

Jag är tillbaka i samma tankebanor igen;
ska man vara vänner eller är han värd besväret?

/Redhead.

Kommentarer
Postat av: Tp

Jag vet inte riktigt :/

Kraam.

2008-06-09 @ 07:52:55
URL: http://duckling.blogg.se/
Postat av: Jessi

fin header :)

2008-06-09 @ 09:08:44
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0