Ett livstecken fran MedelhavsBlondie



Det finns inga bokstaver med prickar over pa den har datorn.

Jag kanner mig sa bortskamd. Har sitter jag i ett varmt land vid Medelhavet pa en resa som manga av er sakert skulle offta er vanstra lillta for att fa aka pa, men anda kan jag inte sluta tanka pa hur harligt det vore att fa aka hem. Nu.

Det ar varmt och det enda jag gor pa dagarna ar att ata och sola. Later sakert inte helt fel, men jag har alldeles for mycket att tanka pa for att det ska fungera normalt. Italian Guy ar fortfarande gullig och smssar fina saker till mig trots de hoga smskostnaderna (ja, han ar medveten om att jag ar utomlands) men jag ar anda lite smatt stressad over vart mote pa mandag. Han ar trots allt fem ar aldre an mig, och alltsa fem ar mer erfaren.

Saknar Redhead ocksa, vi har sa mycket att prata om! Hoppas du har det bast pa festivalen!

/Blondie

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas ni båda har det skönt på festivalen/i solen och värmen vid medelhavet :)

2008-06-28 @ 21:46:52
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0