Farligt, farligt...



Sitter vid en väldigt oskyddad dator just nu, och det känns riktigt riskabelt att blogga. Det finns ju flera anledningar till att jag och Redhead har valt att skriva under skyddade identiteter, så att röja dem vore dumt. Men vad riskerar man inte för er läsare?

Med risk för förvirring tänkte jag bara meddela att min dejt behöver ett namn här på bloggen. "Dejten" eller "Tvåan" är för luddigt, och jag misstänker att jag ofta gör er förvirrade. Därför ska han nu få gå under namnet "Italian guy" - som jag och Redhead så fint kallar honom i våra interna samtal. Italian guy är alltså den kille som jag nu har varit på två dejter med, som fortfarande ringer och pratar gulligt med mig, som ger mig kommentarer som höjer mitt självförtroende flera snäpp och som det känns bra att vara nära.

Grädde på moset: han är halvitalienare. Yummie.

/Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0