KK - kräsen och korkad?

Skägget som jag dejtade igår hörde av sig och meddelade att han gärna träffar mig mer. Smickrande? Javisst. Då slipper man ju i alla fall oroa sig för att man gjorde bort sig totalt på dejten. Men, vill jag verkligen något mer med honom?

Ju mer jag tänker på det, desto mer irriterad blir jag på mig själv. Jag har blivit så kräsen! Jag vet precis vad jag vill ha, men utbudet är begränsat - och dessutom är det idiotiskt att leta killar efter en speciell "mall". Ska jag fortsätta träffa honom och ge honom en ärlig chans att ge allt det goda från insidan eller ska jag fortsätta leta efter Mr. Perfect. DET, kära vänner, är den stora frågan.

/Blondie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0