Mobiltips.

5

Jag och "Tvåan" har ju bytt telefonnummer nu, och varje gång mobilen gör det minsta ljud ifrån sig hoppar jag högt - även fast jag vet att det inte är förrän imorgon vi ska höras igen.


Det här med att ge ut mobilnummer till killar kan ju annars vara en svår grej. Efter att jag en gång gett iväg mitt mobilnummer och sedan blivit upprings mitt i natten vid upprepade tillfällen i ett halvårs tid har jag varit försiktig med sånt - och det hoppas jag att ni också är. Om en kille på krogen frågar efter ditt nummer, säg då att du tar hans i stället. Perfekt! Nu kan du ringa upp honom om du känner för det, och om du vaknar morgonen därpå och minns honom som ett konstigt freak är det bara att deleta honom från telefonboken för all framtid. Han kommer inte kunna störa dig mer.

Dessutom lästa jag i Vecko Revyn för inte så länge sen att det ska vara extra "effektivt" att ragga som en kille, så att vara lite kaxig och inte ge bort telefonnumret själv kan alltså krydda ert eventuella framtida förhållande lite extra.

Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg, men just nu sitter jag och skriver sista uppsatsen innan sommarlovet, då går det som det går.

/Blondie


Kommentarer
Postat av: kristin

svar; samma här ;). glider runt i mina snygga avklippa shorts :D

vad ska du göra idag då;) ?

2008-06-07 @ 12:58:03
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Missjeni

Nej, just nu e jag i Esbjerg hos min mormo och tidigare var jag en bit ifran Roskilde hos min morbror :)

2008-06-07 @ 20:32:31
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jaaa, Sunes sommar äger :)

2008-06-07 @ 22:35:31
URL: http://melikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0