krogen och dejter?

Jag har varit frånvarande efter min utekväll i tisdags tills nu. Av lite olika anledningar, som till exempel det underbara vädret. Det blev heller inte av att gå ut igår, men vi är snarast tillbaka på någon klubb.

Kvällen i tisdags var iallafall en riktigt kul utekväll. Nyckelord skulle kunna vara snyggt, svalt, taggat, dansa, medelålder, modell, sommarmorgon, ljus och fotont. Inga dejter dock, jag blev lite väl överraskad av de män som var i 35-årsåldern och såg ut som om de var på afterwork. De var dock inte ensamma, utan kombinerades med snyggsnygga killar.

Vädret är underbart, och jag har nyligen varit på banken och besvärat samma afterwork-man igen.
Så nu ska jag ut, ut ut ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0