I'll get back to you, you know!



Förr eller senare, senare eller förr. Vi sa att vi skulle komma tillbaka, och nu är vi här. Det tog tid och jag tror vi båda känner oss minst tio år äldre. Men alla erfarenheter är bra erfarenheter, eller?

Det finns så mycket att fylla i om tiden som gått sen... juli. För mycket. Därför tar jag, Redhead, det i etapper. Inlägg kommer helt säkert smyga sig in. Inlägg som handlar om dåtid och inte det som händer nu. Men det tar vi sen. För jag vill kasta mig rakt in i nuläget.

Och nuläget i den här sekunden är rätt förvirrat. Om vi säger såhär, jag tror aldrig jag har varit så otroligt INTE redo för ett förhållande. Men ändå är det precis det jag vill ha just nu. Ett hederligt förhållande. Eller? Den mycket kloka Blondie skrev att hon inte visste, var det en KK eller ett förhållande hon ville ha. Jag är likadan. Jag vill ha någon som jag är trygg med, som ger mig närhet.

Så, ska vi hitta våra substitutes?

Greetings,
Redhead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0