AND SHE´S BACK!



Ringde Redhead för några timmar sen, för att meddela att jag landat säkert, och jag kan nu skvallra vidare att hon just nu "tittar på film" med en viss kille. Oh la la, detta betyder ännu mer skvaller för mina hungriga öron imorgon då vi ska träffas (ÄNTLIGEN!!!).

Idag kom jag hem från släktsemester nr. 2, och nu kommer jag få vara hemma i cirkus en vecka innan det bär av på familjesemester nr. 2. Under den här veckan kommer jag tyvärr inte kunna träffa min It. guy, eftersom han är i Italien. Buhu. Vi har i alla fall stadig smskontakt (hej dyr mobilräkning) och han skriver att han tycker att det är tråkigt att det tar så lång tid innan vi får träffas igen, nutte.

Ni kan inte förstå hur skönt det är att vara hemma igen. HEMMA I THE CITY. Stockholm. STOCKHOLM I MITT HJÄRTA. Det är helt enkelt inte hälsosamt för en partysugen Redheadberoende samt småkär tjej i sina bästa år att vara instängd med släktingar i två veckor. Icke!

Jag vill gå ut och dansa, nununu. NU. Redhead?

/Blondie

Kommentarer
Postat av: melajs

hehem

2008-07-14 @ 22:51:48
URL: http://melajs.blogg.se/
Postat av: Elin

ja ;D

2008-07-14 @ 23:41:35
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0