Pinsamma möten framöver

Godmorgon på er alla. Tänkte bara göra en liten kortkort lista över pinsamma möten som antagligen kommer ske framöver.

1. Möte med en msn-flört. Jag vet att det kanske är lite lame och så, men vadf-n. Han är jättetrevlig, rolig och avslappnad. Tyvärr inte det vackraste mitt öga skådat misstänker jag. Men det vore kul att ses och han är i stan från och med idag.
2. Möte med en partysov-flört. Detta är nog något av det pinsammaste som kommer ha hänt i mitt liv hittills när det är över. Senast vi sågs vaknade vi upp tillsammans om vi säger så, och detta var snart ett år sedan. Det är som bäddat (!) för att samma sak ska hända igen. Men bara att hälsa kommer bli pinsamt.

SO STAY TUNED!

/Redhead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0