Serious-talk mannen, sådan var han

Signalement: Blond, lång och rätt söt
Personlighet: Blyg, småtyst och inte särskilt läskig
Dansare: Inte särskilt mycket alls, han stod mest still och tog mig i handen och drog mig mer in på dansgolvet
Pratare: Ingen vidare på att hitta på samtalsämnen
Läskighetsgrad: Steg och steg, först inte alls 

Ett litet signalement på den pojke på cirkus 24 år som jag träffade häromkvällen. Det fungerar inte för mig när killen bara inte förstår om man rymmer. Jag menar, det började ju bra och allt. Men när vi fick för lite att prata om och jag inte alls var sugen på att göra det man kan göra om man vill umgås men inte prata på en klubb (läs: hångla) så rymde jag helt enkelt. Men han stod hela tiden vid min sida helt tyst och väntade när jag försökte få in honom på någon mindre spänd konversation med lite fler utövare. Jag ska inte trötta ut er med detaljer, men det blev värre och värre ju längre kvällen gick och det slutade i princip med att han helt plötsligt dök upp på dansgolvet och tog tag i mig, höll om mig och sa att vi måste prata. Det är inte helt OK på en nattklubb!
Han började säga en massa saker för att övertala mig om att vi verkligen borde hångla, och sa sen att detta blev för mycket för honom när jag inte ville.

Nejtack till läskiga män säger jag!

/Redhead.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, jag har börjat gilla Audrina mer nu faktiskt. Har sett lite fler avsnitt nu än vad jag hade när jag skrev det där inlägget. Gillar ju Lauren också såklart, haha =)

2008-06-05 @ 12:08:30
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hehe ja, absolut! Ha en bra dag nu =)

2008-06-05 @ 12:52:19
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack! =)

2008-06-05 @ 14:10:05
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0