Mobilen - datingverktyg



Samma kväll som jag träffade den numera upptagna killen träffade jag också en till Blondie - fast en Blondiekille (vilket jag kommer kalla honom för här i bloggen). Vi dansade lite, pussades mest, och tydligen gav jag honom mitt nummer. Eftersom jag lagt så mycket energi på den upptagna killen hade jag inte ens en tanke på att Blondiekillen skulle höra av sig, jag hade så gott som glömt honom.

Men för några dagar sen plingade det till i mobilen. Vem var det som hörde av sig, om inte Blondiekillen? Sen dess har vi smssat fram och tillbaka, och frågar, frågar, frågar. Precis de där frågorna man frågar på första dejten.

Vad ingen av oss än föreslagit är att ses. Jag vill inte fråga eftersom jag inte vill ta initiativet den här gången. Mina senaste dejter har slutat i så stora besvikelser att jag är helt lamslagen på den fronten, så ska det bli något ska det vara han som vill.

/Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0